Crematory

A never forgotten place
In the eyes of suffering
But the instruction showed me
The prophecy only once
In a lifetime
The way behind the light is my way
The search for illusions
Lasted eternally
Now i am caught in the hall of
Torment
Like the light in you
Like the light in you

Sweet solitued bewildered me
And i saw the angels fly
That was the beginning of the end
Many victims for the
Transmigration

Tranen der zeit
In den gesichtern meiner traume
Die flammen meines lebens
Werden die schatten meiner selbst
Tranen der zeit
In den gesichtern meiner traume
Die flammen meines lebens
Werden die schatten meiner selbst
Tranen der zeit
In den gesichtern meiner traume
Die flammen meines lebens
Werden die schatten meiner selbst

In my dreams tears of time
Emerge in lifeless faces fly with
Me to the heaven's throat
And the flames of your life
Will become the shadows of mine
Now i'm deformity in an other
Reincarnation
Is it true that my dreams of
Dancing were merely dreamt

It lies in my hands to be
Lost in myself
And to reach immortality
Trough my soul
Trough my soul

Tranen der zeit
In den gesichtern meiner traume
Die flammen meines lebens
Werden die schatten meiner selbst
Tranen der zeit
In den gesichtern meiner traume
Die flammen meines lebens
Werden die schatten meiner selbst
Tranen der zeit
In den gesichtern meiner traume
Die flammen meines lebens
Werden die schatten meiner selbst
Tranen der zeit
In den gesichtern meiner traume
Die flammen meines lebens
Werden die schatten meiner selbst

Related Post:


All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.